Starfield iki haftalık bir beta sürecinin ardından Starfield Güncellemesi 1.9.67 ile AMD FidelityFX Super Resolution 3 (FSR 3) teknolojisi sunmaya başladı. Yeni yükseltme ve kare oluşturma teknolojisinin yanı sıra hata düzeltmeleri de artık tüm oyuncular için mevcut.
NVIDIA’nın DLSS 3 yükseltme ve kare oluşturma teknolojisi, en yeni nesil GeForce RTX 40 serisi ve daha yeni ekran kartlarıyla sınırlıyken AMD’nin FSR 3 teknolojisi platformdan bağımsız. Bu, eski nesil NVIDIA, AMD ve Intel grafik kartlarının bile kare hızlarından büyük ölçüde faydalanmak için kare oluşturmayı kullanmasına olanak tanıyor.
FSR 3’ün yanı sıra Intel Xe Super Sampling (XeSS) yükseltme teknolojisi de oyuna eklendi. Yeni seçeneklerin her ikisini de Ekran ayarları sayfasındaki Yükseltme bölümünde bulabilirsiniz. Ayrıca Starfield’daki DLSS’de birkaç hata düzeltmesi yapıldı.
Yükseltme teknolojisi şimdilik PC sürümüne özel olsa da konsol oyuncuları bu güncellemedeki diğer değişikliklerden de yararlanacak. En büyük değişiklik, Bethesda’nın kaydetme dosyalarını yüklerken FormID’leri işleme şekli. Bunun kullanıcıların bir süredir şikayet ettiği kaydetme sorunlarını çözeceği belirtiliyor.
Bethesda bu güncellemenin ardından önümüzdeki haftalarda tüm platformlar için başka bir önemli yaması daha sunacak. Kesin ayrıntılar henüz yayınlanmamış olsa da bunun Mart ayının ortalarına doğru gerçekleşmesi bekleniyor.